Archiwum




Dostosowane do potrzeb rozwiązania do wyposażenia archiwum C + P
Jako profesjonaliści w zakresie wyposażenia dostosowanego do potrzeb różnych branż wiemy, że odpowiednie meble do archiwum sprzyjają wydajnej pracy w Twoim przedsiębiorstwie. Dzięki nim potrzebne segregatory są zawsze pod ręką, a wrażliwe dane są chronione przed nieautoryzowanym dostępem.

Regały i meble do archiwum do organizacji i ochrony danych
Niezależnie od tego, czy chodzi o ważne dokumenty firmowe, akta czy dane klientów: tematom ochrony i bezpieczeństwa danych rzadko poświęca się w biurze wystarczająco dużo uwagi. Tym ważniejsze jest odpowiednie wyposażenie własnego archiwum.
C+P Systemy Meblowe oferuje wiele możliwości optymalnej organizacji Twojego archiwum. Oprócz klasycznych szaf biurowych i systemów regałowych do archiwizacji, znajdziesz u nas również m.in.:
- szafy kartotekowe i na teczki wiszące
- szafy na plany i rysunki
- szafy ognioodporne do bezpiecznego przechowywania szczególnie wrażliwych dokumentów
Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo w Twoim archiwum, polecamy nasze meble do archiwum z innowacyjnymi systemami zamykania. Zapewniają Ci one pełną kontrolę dostępu, są łatwe w obsłudze i przekonują atrakcyjnym wzornictwem.
Na marginesie: rodzaj nośników danych, które muszą być przechowane, a także sposób i okres ich przechowywania określa ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO).
Zarządzanie dokumentami: kluczowa funkcja Twojego archiwum
Tak jak pomieszczenia socjalne są przestrzeniami do odpoczynku dla Twoich pracowników, tak archiwa są miejscami przechowywania pism, nośników danych i innych dokumentów podlegających obowiązkowi przechowywania. Jest rzeczą oczywistą, a nawet wymaganą przez prawo, że w pomieszczeniach tych nie może panować chaos.
Przy tworzeniu archiwum kwestia zarządzania dokumentami powinna zatem zawsze znajdować się w centrum uwagi. Zasadniczo obejmuje ona nie tylko dziurkowanie i wpinanie papierów, ale także wszystkie procedury, które gwarantują możliwie efektywne przechowywanie. Obejmują one np. zapewnienie szybkiego dostępu, bieżące monitorowanie okresu przechowywania oraz niszczenie akt po jego upływie. Zaleca się również wprowadzenie uzupełniającego elektronicznego systemu zarządzania dokumentami.
Wybór odpowiednich mebli do archiwum: dla lepszej wydajności pracy w Twoim biurze
Materiały biurowe i inne przybory codziennego użytku są zwykle przechowywane w magazynie, do którego pracownicy mają stały dostęp. W przypadku dokumentów i akt, które są potrzebne rzadziej i/lub których okres przechowywania jeszcze nie upłynął, bezpieczniejszym i bardziej efektywnym rozwiązaniem są archiwa. Te specjalne pomieszczenia najlepiej jest wyposażyć w odpowiednie meble do archiwum. Regały do archiwum marki C+P Systemy Meblowe spełniają różnego rodzaju wymagania:
Pracujesz głównie z teczkami na dokumenty lub segregatorami? W takim razie Twoje archiwum powinno być wyposażone w regały na segregatory o odpowiedniej szerokości oraz półki montowane na różnych wysokościach. Teczki wiszące można optymalnie przechowywać w przeznaczonych specjalnie do tego celu szafkach, a akta klientów w zamykanych szafach z szufladami.
Aby nie narażać Twoich poufnych dokumentów na nieprzewidziane zdarzenia, takie jak włamanie lub pożar, polecamy również nasze szafy ognioodporne.
Wniosek: dobrze zorganizowane archiwum upraszcza procesy pracy
Podobnie jak uporządkowany magazyn, również starannie zorganizowane archiwum wyposażone w meble C + P Möbelsysteme ma pozytywny wpływ na codzienne procesy w Twoim przedsiębiorstwie. Umożliwia ono szybki i nieskomplikowany dostęp do dokumentów, które od jakiegoś czasu nie są już potrzebne. Nie tylko eliminuje to konieczność czasochłonnych poszukiwań, ale także minimalizuje ryzyko zagubienia dokumentów. Przy okazji jako właściciel firmy spełniasz także wszystkie wymogi prawne dotyczące ochrony i przechowywania danych.